Va invitam sa va descoperiti copilul in paginile ce urmeaza, cu aceeasi placere cu care noi sadim zambete pe chipurile lor...

.

.

27 ian. 2019

Despre animale


         Săptămâna aceasta noi, Piticii, am învățat despre animalele domestice și am pășit  cu pași mici, dar siguri, în lumea de la fermă. Aici am învățat despre animalele de la fermă, de la felul în care acestea arată, până la felul în care ele comunică și ne-am distrat imitându-le graiul. Am aflat lucruri noi despre rutinele acestor animale, despre ce mănâncă  și utilitatea pe care acestea o au în cadrul unei ferme. Și, ca să ne arătăm recunoștința față de ele, am lucrat la un tablou al vieții de la fermă, am participat la diverse activități didactice prin care ne-am consolidat cunoștințele recent dobândite  și ne-am jucat, imitând viața de la fermă.